ARAMALARINIZI BURDAN YAPABİLİRSİNİZ

Google
 

HÜRRİYET SON DAKİKA HABERLERİNE BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ

12 Kasım 2007 Pazartesi

GATA KANUNU-

Gülhane Askeri Tıp Akademisi (GATA) Kanunu'nda değişiklik öngören kanun tasarısına göre, GATA'da, bir başkasının bilimsel eserinin veya çalışmasının tümünü veya bir kısmını kaynak belirtmeden kendi eseri gibi gösteren öğretim elemanlarının görevlerine son verilecek. Öğretim elemanlığı görevine son verilenler, GATA'da başka bir göreve ya da GATA dışındaki karargah veya kurumlara atanacak. Tasarıyla, 'Bir başkasının bilimsel eserini kaynak göstermeden kendi eseri gibi göstermenin, öğretim üyeliğinden çıkarılmayı' düzenleyen ve Türk Silahlı Kuvvetleri personeli için uygulama imkanı bulunmayan Yükseköğretim Kurumları Yönetici, Öğretim Elemanı ve Memurları Disiplin Yönetmeliğine paralel düzenleme yapılarak, GATA'daki öğretim elemanlarının, öğretim elemanlığından çıkarılmasına ilişkin esaslar, yükseköğretim kurumlarındaki öğretim elemanlarıyla uyumlu hale getiriliyor.

Hiç yorum yok: